خبرهای داغ:
حسن فرخ، از افزایش ۳۹ درصدی بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری نسبت به بودجه ۱۴۰۲ به ۲۵۰ میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۷۷۳۹
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸

قزوین_ حسن فرخ در گفتگو با بسیج اظهار کرد: در بودجه سال آینده، بودجه عمرانی ۴۵ درصد و بودجه جاری ۵۵ درصد مصوب شده است.

وی با تاکید بر تلاش برای کاهش انقباظی هزینه های جاری شهرداری محمدیه تصریح کرد: در برنامه و بودجه سال آینده تلاش شده است مثل سالهای گذشته توازن خدمات و اجرای پروژه ها در همه مناطق برقرار شود.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه خاطرنشان کرد: افزایش بودجه سال آینده مبتنی بر واقعیت‌ ها است و در بودجه سال آینده پروژه های شاخص و خوبی در همه حوزه های عمرانی، خدماتی، فضای سبز و فرهنگی پیش بینی شده است.

وی احداث کمربندی و تقاطع غیرهمسطح و احداث ورودی از جاده قدیم محمدیه به مناطق ۴ و ۵ را یکی از اولویت های مدیریت شهری دانست و بیان کرد: به جهت رونق کسب و کار و کاهش حجم تردد از پل خلیج فارس به دنبال احداث و تکمیل این پروژه مهم هستیم.

فرخ از تحقق ۱۳۰ درصدی بودجه سال ۱۴۰۲ خبر داد و ضمن قدردانی از شهردار پرتلاش و پرسنل خدوم شهرداری محمدیه افزود: بدون شک توسعه شهر با همکاری و مشارکت شهروندان با شتاب بیشتری انجام خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم " افزود: شهرداری‌ها از ارکان اصلی تحقق جهش تولید هستند که می توانند زمینه ساز رونق بیشتر و شکوفایی در عرصه تولید باشند.

وی با قدردانی از شهردار و مدیران شهرداری و پرسنل خدوم شهرداری برای تحقق ۱۳۰ درصدی بودجه در سالجاری یادآور شد: شورای اسلامی شهر برای تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه در سال۱۴۰۳ حمایت های لازم را از شهرداری انجام خواهد داد.

رییس شورای اسلامی شهر محمدیه با اشاره به اقدامات شورای و شهرداری در سال ۱۴۰۲ گفت: امید که با اجرای پروژه های متعدد در سال ۱۴۰۳، بتوانیم به تعهدات داده شده پایبند بوده و شاهد افزایش سرانه ها در همه زمینه ها باشیم.

وی آبرسانی، گازرسانی و برق و احداث کمربندی؛ روکش آسفالت منطقه ۷ به جهت شروع ساخت و ساز بعد از ۱۲ سال؛ افتتاح بزرگترین پارک شهر در منطقه ۷ بعد از ۱۲ سال؛ اتمام لوله گذاری کلیه انهار مناطق سطح شهر؛روکش آسفالت خیابانهای اصلی و کوچه های مناطق؛ افتتاح بزرگترین پارکینگ شهری در مهرگان؛ افتتاح تجاری های پارکینگ درون شهری؛

افتتاح بزرگترین پارک ساحلی در مهرگان؛ شروع بزرگترین پروژه ورودی باند کندرو شمال اتوبان؛ نور پردازی کلیه خیابانهای اصلی؛ احداث سالن کشتی و زورخانه در منطقه ۴ و تعیین و تکلیف پروژه تجاری رفاهی مروارید در مرکز شهر و شروع ساخت و ساز بعد از ۱۰ سال بلاتکلیفی را از جمله پروژه هی شورای شهر محمدیه عنوان کرد.

حسن فرخ در پایان خاطر نشان کرد: در نظر داریم در سال جدید و در راستای منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و با برگزاری جلسات متعدد و دعوت از نخبگان، مهندسین، متخصصین، متعمدین و بازنشستگان و جوانان عزیز شهر در راستای پیشبرد شهر همگام و همقدم شویم.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها